چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
نشر ستاره ها

حوزه/ از جمله آثار پرمخاطب "نشر ستاره‌ها" می توان به خاتون و قوماندان، بابا رجب، میلیشیا و روایت بی‌قراری اشاره کرد که در این دوره از نمایشگاه عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رضا جلیلی‌نژاد، مسئول فروش این انتشارات درباره پرفروش‌ترین کتاب ها گفت: کتاب خاتون و قوماندان (فرمانده شجاع) پرفروش‌ترین کتاب ما است، قهرمان داستان «ابوحامد» فرمانده لشکر فاطمیون است که حکم حاج قاسم افغانستان را دارد و کتاب از زبان ام‌البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی بیان شده است. این کتاب در نوبت چاپ یازدهم است که در ۲۳۵ صفحه توسط «مریم قربان‌زاده» به رشته تحریر درآمده است.

علیرضا توسلی معروف به ابوحامد ۱ مهر ۱۳۴۱ در افغانستان به دنیا آمد و ۹ اسفند ۱۳۹۳ در سوریه، شهر درعا شهید شد. او فرمانده و بنیانگذار لشکر فاطمیون بود. او تمام زندگی‌اش را رزمنده بود و در جبهه‌ها جنگید. با شروع جنگ ایران و عراق به کردستان رفته و بیش از یک سال در آن منطقه حضور داشت. وقتی جنگ ایران و عراق به پایان رسید، برای جنگ با ارتش شوروی به افغانستان رفت و دوباره در سال ۷۴، زمانی که نیروهای طالبان در افغانستان روی کار آمده بودند، دوباره به افغانستان رفت و در این میان با ام البنین ازدواج کرد. این ازدواج یک پسر به نام حامد و دو دختر برای آن‌ها به ارمغان آورد. وقتی بحران سوریه آغاز شد، او در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲ راهی سوریه شد و یک سال بعد در نبرد با جبهه النصره شهید شد. آرامگاه او در مشهد است.

جلیلی‌نژاد از ۳ کتاب پرفروش دیگر در سی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: کتاب‌های دیگر ما با عناوین بابا رجب به نویسندگی نسرین رجب‌پور، میلیشیا به قلم مریم رمضانی، روایت بی‌قراری به قلم بتول پادام نام برد.

وی همچنین افزود: تمامی آثار ارائه شده در نمایشگاه کتاب روایت همسران شهدا و زندگی آن‌ها و رمان‌های مرتبط با زندگی‌نامه شهدا، که حقیقت محض است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha